outfit :)

hejsan, bloggen äm i dag har jag varit med tette och emelie i skolan.
vi typ hade skit kul,tror jag men vi skrattade typ i hjäl oss som vi var fulla ;o
läskigt men men,emelie har typp det värsta skrattet hon skriker ju för fan
nina skartattar ha,ha,ha,ha nej men orkar när jag inte kan låta :(
men när jag typ skrattar som en idiot så är jag typ tyst det låter så jävla konstigt.
Linne:Cubus 129
Svarta flis mjukisbyxor:benetton
Sss tröja:Grå sandhamn 400
fin skol out fit va ? :)
både jag och emelie skulle ha mjukis byxor på oss, haha.
sen har vi typ åkt i pulka backen.
gjorde illa höfften :(
men jag fick inte ett så som i går PJUW...


Kommentarer
Postat av: D.G

hejsan!

Jag har en tävling på bloggen

kika in om du är med o skriv ett komentar''Jag är med''



Kram!

2010-03-15 @ 17:04:24
URL: http://donikagerdellaj.blogg.se/
Postat av: Linnea ♥

Hejsan ! :) Om du vill ha hjälp med design m.m

så kan jag gärna hjälpa dig, för just nu har jag så

tråkigt :) !

2010-06-10 @ 16:13:51
URL: http://quiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0